Pasta med kyckling i senapssås

Ååh vad gott det här blev! Slängde ihop en matlåda igårkväll av rester i kylen och det blev så himla gott att jag måste skriva ner det här innan jag glömmer bort hur jag gjorde!

Glömde fota det men bild dyker upp när jag gör det nästa gång, för tro mig, det kommer att bli en nästa gång!

Detta behöver du till ca 4 personer:
1 grillad kyckling
3 dl grädde
senap (funkar nog med vilken som helst men jag gjorde en blandning av vanlig senap, dijonsenap, sötstark senap och grovkornig söt senap, man tager vad man haver)
2 msk koncentrerad kycklingfond
1 dl riven parmesanost
salt och peppar

Gör såhär:
Rensa och hacka den grillade kycklingen i lagom stora munsbitar.
Fräs på kucklingen i stekpanna och salta och peppra.
Häll på grädde, fond och senap och låt småputtra i ett par minuter.
Blanda till sist ner parmesanosten.

Servera med pasta, klart!